F.A.Q..

Frequently Asked Questions

Masz pytanie? My mamy odpowiedź!

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na częste pytania, które zadają nasi klienci. Zachęcamy do lektury, w której znajdziesz również krótkie porady na temat SEO, PPC, czy stron internetowych.

Kiedy zobaczę pierwsze efekty pozycjonowania?

Asunt in anim uis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in anim id est laborum. Allamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Aser velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in anim id est laborum.

Czym są instrukcje optymalizacji i czy muszę je wdrażać na witrynie?

Asunt in anim uis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in anim id est laborum. Allamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Aser velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in anim id est laborum.

Od czego zależy koszt pozycjonowania na frazy?

Asunt in anim uis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in anim id est laborum. Allamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Aser velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in anim id est laborum.

Czym się różni strona mobilna od zwykłej WWW?

Asunt in anim uis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in anim id est laborum. Allamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Aser velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in anim id est laborum.

Czy Google Analytics jest mi potrzebne?

Asunt in anim uis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in anim id est laborum. Allamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Aser velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in anim id est laborum.

Od czego zależy średni koszt kliknięcia w reklamę (CPC)?

Średni kosz kliknięcia jest zależy od wielu czynników. Duża konkurencyjność w danym temacie powoduję, że CPC jest wyższe. Koszty te można optymalizować poprzez odpowiednie działania na koncie Adwords, które poprawią jakość prowadzonych kampanii.

Dlaczego moja reklama nie wyświetla się w wynikach wyszukiwania?

Jest kilka możliwości:
– Być może wyczerpał się dzienny budżet kampanii.
– Przyczyną może być również duża liczba zapytań z jednego komputera, które nie generują kliknięć (system automatycznie zaprzestanie wyświetlania reklamy temu użytkownikowi, ponieważ uzna, że dana reklama go nie interesuje).
– Wpisane zapytanie nie znajduję się na liście słów kluczowych w kampanii.

Co to jest konwersja i dlaczego warto ją mierzyć?

Jako konwersję rozumiemy różnego typu działania na stronie. Może to być na przykład wysłanie formularza kontaktowego, pobranie pliku lub też kliknięcie w konkretną sekcję strony.
Wszystkie konwersję warto mierzyć, ponieważ dzięki temu jesteśmy w stanie ocenić jakość ruchu z danych źródeł lub słów kluczowych.

Dlaczego nie widzę danych w Google Analytics?

Najprawdopodobniej został źle wpięty kod mierzący. Jednak jest również możliwość, że zostały dodane filtry niestandardowe, które blokują wyświetlanie odpowiednich statystyk.

Mam bardzo wysoki współczynnik odrzuceń, czy to bardzo źle?

Wysoki współczynnik odrzuceń niekoniecznie oznacza, że nasza strona jest nieatrakcyjna lub ruch jest niewartościowy. Kiedyś przeglądarki wysyłały odpowiedzi na każde żądanie, o które zostały poproszone. Wtedy kod mierzący wysyłał na bieżąco sygnały do Analytics’a, że strona jest używana. Dziś przeglądarki z oszczędności już tak nie robią. Dlatego jeśli ktoś wchodzi na naszą stronę, przeczyta wszystkie interesujące go informację i wyjdzie ze strony, może to zostać zliczone jako odrzucenie. Dlatego też na współczynnik odrzuceń należy patrzeć z dużym przymrużeniem oka.

Śledzą mnie reklamy konkurencji, czy ja też mogę prowadzić takie działania?

Najprawdopodobniej konkrecja korzysta z reklam kierowanych remarketingowo. Po odpowiednim skonfigurowaniu nie ma problemu, żeby również Pan/Pani prowadzili takie działania.

Dlaczego moje boksy reklamowe nie wyświetlają się na pierwszej pozycji?

Google Adwords działa na zasadzie licytacji, więc nigdy nie ma pewności, że boks będzie wyświetlał się na pierwszym miejscu. Jednocześnie statystyki pokazują, że jakość ruchu z niższych pozycji nie ustępuje temu z pozycji pierwszej.

Masz więcej pytań?

Jeżeli jest jeszcze jakaś kwestia, która jest dla Ciebie problemowa a nie została przez nas uwzględniona w naszym F.A.Q. prosimy o napisanie o niej do nas. Z przyjemnością opracujemy ją dla Ciebie oraz innych odwiedzających.
Zostaw informację

Back to Top
Enter your Infotext or Widgets here...