Pozycjonowanie abonamentowe
W modelu rozliczenia abonamentowego (ryczałtowego) płacisz stałą, miesięczną kwotę, dużo niższą niż w przypadku innych modeli rozliczeń.
Oznacza to, że podczas całego okresu współpracy nigdy nie zaskoczy Cię wysoka kwota faktury, dzięki czemu możesz planować wydatki na marketing internetowy z dużym wyprzedzeniem bez żadnych niewiadomych.
ZALETY
W przypadku pozycjonowania abonamentowego (ryczałtowego):
- Wiesz dokładnie jakie działania zostały zaplanowane, wykonane oraz jaki jest lub będzie ich zakładany efekt – otrzymujesz szczegółowe raporty i masz kontrolę nad tym jak przebiega proces pozycjonowania i co dokładnie dzieje się z Twoją witryną.
- Koszty pozycjonowania w modelu abonamentowym są niższe niż w przypadku innych typów rozliczenia – w ramach abonamentu finansujesz co miesiąc prowadzone działania
i wynagrodzenie agencji.
- Możesz dokładnie planować budżety marketingowe i koszty firmy – masz pewność, że w przypadku SEO płacisz co miesiąc stałą, niezmienną kwotę.
- Nie wiąże Cię długa umowa i okres wypowiedzenia – umowy pozycjonowania abonentowego można zawsze rozwiązać z końcem miesiąca.
- Płacisz tylko za to co otrzymałeś – posiadamy system dziennego rozliczenia i monitorowania wyników. W związku z tym zapłacisz tylko za te dni, w których witryna rzeczywiście znajdowała się na topowych pozycjach.
MITY
Wiele firm poleca lub wręcz narzuca jako jedyny właściwy model rozliczenia abonamentowego. W tym modelu firma powinna dokładnie zaplanować działania i co miesiąc oprócz wyników (pozycje, ruch) przekazywać szczegółowe informacje na temat wykonanych działań.
Tylko w takim wypadku masz kontrolę nad tym co dzieje się z Twoją witryną i wiesz czy prowadzone działania nie narażą Cię na kary
ze strony wyszukiwarki. Pod warunkiem, że umiesz przeanalizować otrzymane informacje…
CO NAS WYRÓŻNIA
Jakie więc potencjalne zagrożenia mogą wiązać się z rozliczeniem w modelu abonamentowym i co nas wyróżnia na tle konkurencji:
- Niewiele lub wręcz brak realnych działań po stronie firmy SEO
U nas to specjalista dobiera frazy kluczowe najlepsze dla Twojego biznesu. Jeżeli masz jakieś propozycje fraz, chętnie się im przyjrzymy, ale w ostatecznej wycenie dostaniesz tylko te frazy, których wybór jest biznesowo uzasadniony. Tylko u nas wraz z ofertą cenową dostaniesz informację na temat ilości wyszukiwań wybranych fraz oraz obecne pozycje Twojej witryny
na te frazy. Jeżeli jakaś fraza nie jest wyszukiwana lub zajmujesz już na nią topowe pozycje nie znajdziesz jej w naszej wycenie! Nie wyceniamy fraz, które nie mają uzasadnienia biznesowego, albo takich, których wysokie pozycje nie są zasługą naszych działań.
- Pozycjonowanie metodami wykraczającymi poza wytyczne wyszukiwarek.
U nas otrzymasz dokładny plan działań, konkretne ilości elementów do zrealizowania każdego miesiąca oraz ich listę do weryfikacji po każdym zakończonym okresie rozliczeniowym. Dodatkowo informujemy Klientów w jaki sposób można weryfikować na bieżąco wykonanie i jakość naszych działań, za pomocą odpowiednich narzędzi zewnętrznych. Nie mamy nic do ukrycia!
- Pozycjonowanie metodami wykraczającymi poza wytyczne wyszukiwarek.
Nie oszukujmy się, każde działania związane z linkowaniem witryny, które ma celu manipulowanie pozycjami na konkretne słowo kluczowe wykracza poza wytyczne wyszukiwarek. Każda usługa pozycjonowania wiąże się więc z ryzykiem nałożenia kary przez wyszukiwarkę. Bazując na naszych testach i doświadczeniach jesteśmy w stanie minimalizować to ryzyko. Gdyby jednak, pomimo zachowania staranności i ostrożności w naszych działaniach okazało się, że na witrynę została nałożona kara z naszej winy to zobowiązujemy się na nasz koszt zdjąć taką karę. Nigdy nie zostawiamy Klienta samego z problemami!
- Brak informacji na temat spodziewanych lub zakładanych efektów.
Wiele firm SEO oferuje pewien zakres usług nie informując Klienta o spodziewanych efektach. Zasłaniają się przy tym brakiem przewidywalności i pełnej informacji na temat działania wyszukiwarek. Owszem nie wszystko zależy od nas i naszych działań, musimy brać nieprzewidywalność środowiska w jakim pracujemy, ale u nas zawsze dostaniesz estymacje dotyczące spodziewanych wyników, które w razie konieczności są weryfikowane. Tak więc
u nas masz możliwie realną ocenę tego, czego możesz się spodziewać.
- Brak kontaktu po podpisaniu umowy z firmą lub kontakt tylko ze sprzedawcą.
U nas oprócz bieżącego raportu otrzymujesz każdorazowo rzetelną informację na temat obecnej sytuacji, podejmowanych działaniach i planach, a także spodziewanych efektach. Raporty i dodatkowe dokumenty opracowywane są każdorazowo przez specjalistę SEO, któremu możesz zadawać dodatkowe pytania, otrzymując zawsze fachową i konkretną odpowiedź.
Przed ostatecznym wyborem oferty sprawdź czy na podobny zakres oferty i podejście do Klienta możesz liczyć u konkurencji.
Comments are closed.